Solutions in Care doet haar best om de juiste zorg te leveren aan haar cliënten. Toch kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent en je een klacht wilt doen.
Wij moedigen je aan om jouw klacht eerst met de begeleiding te bespreken. Indien dit niet lukt, kan de klacht via het klachtenformulier ingediend worden of kunt u een mail sturen met uw klacht naar: contact@solutionsincare.nl.
Onze medewerkers zullen binnen 4 werkdagen contact met u opnemen over uw klacht. Vervolgens zullen onze medewerkers samen met u indien nodig met u en betrokkenen in gesprek gaan om tot een passende oplossing te komen.
Mocht u ontevreden zijn met hoe uw klacht is afgehandeld, dan kunt u uw klacht melden bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het klachtenloket kan u helpen met het in contact komen met een klachtenfunctionaris die u advies kan geven voor uw klacht. Voor meer informatie kunt u kijken op de website van De Geschillencommissie.